söndag 29 januari 2012

Ny frisyr

Har precis varit hemma hos mina föräldrar och låtit mamma klippa av en bit på håret. Nu har jag page, så 10-15 cm har åkt idag. Då blir det inte så långa hårtestar att tappa när det är dags. Kanske vi tar av en bit till om ett par dagar. Vi får se.

Jag mår över förväntan än så länge. Vågar inte ropa Hej! Jag har ingen större aptit, kan inte äta någon större måltid och inget smakar så gott som det brukar. Men jag har ändå ett sug i magen så jag måste äta något ganska ofta. Lite magkatarrkänsla. Men jag behöver inte trycka i mig en massa tabletter mot illamående, inte mer än de jag måste enligt schemat. Jag behöver bl a ta kortisontabletter som jag blir lite rödflammig i ansiktet av.

Hostan håller i sig och det känns lite tungt i bröstet. Hoppas det inte blir värre. Lite snuvig har jag blivit också. Orkar inte så mycket och får vila en hel del. Blir helt anfådd av att gå upp för trappan. Tur att jag har min fina M som gör det mesta här hemma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar