måndag 23 april 2012

Trött, tröttare, tröttast!

Har sovit i tre dagar känns det som. Oj, vad trött jag har varit och är fortfarande. Inte för att det hjälper att sova. Blir inte piggare av det, men jag orkar inte vara vaken längre stunder heller. Bara att äta frukost är jobbigt. Och att ta en dusch. Har varit darrig och matt idag. Allt smakar illa. Trött på det. Vet ju att det brukar gå över efter några dagar, kanske upp till en vecka. Men det är så äckligt att vara hungrig och så är det inget som smakar gott. Jodå, ska allt erkänna att jag har varit så trött idag att jag grinat. Jag är en riktig lipsill, det vet ni ju vid det här laget om ni läst min blogg.

Nä, jag orkar faktiskt inte skriva mer idag.

Puss o kram på er och skänk gärna en slant till Cancerfonden, via min insamling För framtiden, här brevid i menyn!

2 kommentarer:

  1. Jävla, förbannade skitsjukdom....du fååår inte må så dåligt. Jag går inte med på det...faaan också. Lilla ruggugglan, kraaam.

    SvaraRadera
  2. Imorgon är en ny dag Annica, förhoppningsvis mår du bättre ... Och gör du inte det är det iaf en dag närmare att besegra den här skiten! Massa kramar <3

    SvaraRadera