tisdag 3 april 2012

FEC 4 & Insamling

Vilket fantastiskt gensvar jag har fått på min insamling till Cancerfonden!! Tack snälla ni som skänkt en slant! Dela gärna med er till era vänner på Facebook eller via mail t ex. Pengarna är ju en investering i ditt egna liv. Din hälsa. Och till dem du håller av.

Jag fick min fjärde omgång FEC cytostatika i fredags och jag måste säga att det har känts mycket bättre den här gången....Än så länge. Jag vågar inte ropa HEJ!  Men illamåendet har varit helt klart bättre och jag har känt mig en aning piggare. Fast ordet Pigg är ju att ta i lite förstås... Förbättringen beror antagligen på att jag fick lägre dos den här gången, då det bestämdes sist hos läkaren. Jag känner av magkatarren, äckliga smaken i munnen, lite sömnsvårigheter och magproblemen...men det är ju inte så mycket att göra åt.

Jag och L tog en liten tur till mina föräldrar i söndags och fikade. Egentligen inte det minsta ansträngade, men efter fikan var jag tvungen att åka hem och vila. Sen sov jag resten av dagen i stort sett, med avbrott för middag. Så ansträngade aktiviteter är vad jag klarar (eller inte klarar) just nu.

Ha en bra dag fina ni!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar