fredag 7 september 2012

1 år

 
 
Idag för 1 år sedan kände jag en knöl i ena bröstet stor som en clementin. Idag för 1 år sedan ställdes mitt liv in på Paus. Ett annorlunda år fyllt av smärta, ångest, tårar och många insikter. Jag har fortfarande fler dåliga dagar än bra.Tack vare min familj och goda vänner har jag orkat mig igenom den här mardrömmen och tror mig skymta Start-knappen i horisonten. 18 november förra året fick jag min diagnos Bröstcancer. Två dagar innan vår förstföddes födelsedag. 18 november i år är målsnöret för min insamling hos Cancerfonden. Den är till för ER! För ER framtid! Så att NI ska slippa gå igenom samma sak. Så snälla hjälp mig, hjälpa er! Tillsammans kan vi klara 10 000 kr tills den 18 nov 2012. Hoppa över en öl på krogen ikväll, inredningstidningen, hyrfilmen eller trisslotterna du ändå aldrig kommer vinna på. Skänk den slanten (eller mer) till För framtiden istället! Nu ska Cancerjäveln dö!!!
 
 
 
 
 


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar